Thursday, April 29, 2010

Girls Day Out

Hehehe....ade-ade je kan. Di suatu hari yang hening teman sepejabat saya menyuarakan rasa untuk pergi ke Bandung, tapi only girls. Hmmmm..macam menarik jugak,but I wasn't that serious to join at that time tapi hari ini saya seakan terkinja-kinja nak ikut.

It started with this conversation thru YM (diringkaskan)...

saya: m (bukan nama sebenar) aritu plan nak g bandung kan?
m : ya
saya: aku ade check tambang MAS g jakarta murah giler...return rm300 ++ je
m: wahhh murahnye....
saya: dari jakarta ke bandung naik teksi/train cuma 2 j je
m : menarik..
saya:airasia g bandung dlm rm600

Dan conversation ini berkanjutkan sehingga kami kononnye sepakat nak pegi Bandung with girfriends and mesti bawa seorang anak...So sesape yang interested to join silalah majukan nama anda..

Hehehe...Alhamdulillah...Encik suami sudah mengizinkan (editted)

No comments:

Post a Comment