Friday, April 9, 2010

Happy Birthday

Hehehe...this entry memang dah outdated giler...Tapi tak kira,nak post jugak.


Photobucket



Last month was my birthday month, yes I turned 32 this year. To some people, this number agak merisaukan..ya at this age selalunye garis-garis halus dimuka sudah mula menunjukkan dirinya, maybe dagu juga sudah kelihatan sedikit sagging dan macam-macam lagi experience yang menakutkan ramai orang.. Tetapi pada saya, saya tak kisah itu semua...I'm happy with my life, Allah mengurniakan saya rezeki yang melimpah ruah, Alhamdullilah. Allah tunaikan hajat saya untuk meneruskan keturunan, saya dikurniakan dengan dua orang puteri yang menghiburkan saya dan encik suami. Alhamdullilah, syukur pada-NYA.

If pada kebiasaannya, azam dibuat pada tahun baru, tetapi saya selalu set new resolution masa birthday. Antara azam saya untuk usia ini, ingin lebih mendekatkan diri pada Allah, dan semestinya juga saya berdoa agar Allah memudahkan urusan hidup saya. AMIN....


Photobucket

Seperti biasa, kakak akan menjalankan tugasnya sebagai peniup lilin yang sangat hebat


No comments:

Post a Comment